Dragi kupci,
u vremenu kada se suočavamo s globalnom krizom kakvu većina od nas nikad prije nije imala prilike doživjeti, želimo vam poručiti da dajemo sve od sebe kako bismo odgovorili na što veći broj narudžbi putem naše Internet prodavnice. Posebno smo ponosni na sve naše kolegice i kolege koji i u ovom teškom periodu rade još više i marljivije kako bi nam svima omogućili da kupimo sve potrebno za sebe i svoju porodicu.
Međutim, usljed brojnih faktora koji u ovom periodu utječu na procese poslovanja naše kompanije u cjelini, u mogućnosti smo svakodnevno primiti samo određeni broj narudžbi, što znači da će nažalost neki od vas morati pričekati na drugi dan ili drugi termin za dostavu i slaganje narudžbe preko neše poKupi sluge. Svjesni smo vašeg nezadovoljstva, ali vas molimo da imate razumijevanja i strpljenja te da imate na umu kako se neprestano trudimo pronaći nove načine kako bismo vam mogli ponuditi više termina i kako bismo mogli primiti što više narudžbi.
Konzum je od početka svog poslovanja uvijek na prvo mjesto stavljao vas kupce, vaše želje i potrebe, nastojat ćemo i dalje opravdati vaše povjerenje. Zbog toga osjećamo i potrebu da vam pružimo dodatne informacije, u želji da vam pobliže objasnimo zbog čega nismo u mogućnosti u svakom trenutku odgovoriti na svaku narudžbu.
Hvala vam što ste odlučili kupovati u našoj internet prodavnici. Nadamo se da smo doprinijeli u razumijevanju cjelokupne situacije, te se nadamo da ćete i dalje ostati naši vjerni kupci, a mi ćemo i dalje davati sve od sebe da vam omogućimo što bržu i ugodniju kupovinu.
Vaš Konzum!