Donosimo novitet za naše kupce - od sada redovni akcijski katalog stiže svake sedmice i donosi više akcija, niže cijene i još veće uštede.
Ova promjena rezultat je istraživanja potreba kupaca i nastojanja naše kompanije da im dodatno unaprijedi iskustvo kupovine, pruži više pogodnosti, aktuelnije ponude i češće prilike za uštedu, dok istovremeno osigurava dodatnu vrijednost poslovnim partnerima kroz bolju vidljivost njihovih proizvoda.
„Naši kupci su u središtu svih odluka koje donosimo, uvijek osluškujemo njihove potrebe i nastojimo unaprijediti usluge i ponudu. Uvođenjem novog koncepta kataloga želimo im ponuditi aktuelnije i prilagođenije akcije, uz veću preglednost i jasniju komunikaciju proizvoda. Time svaka sedmica postaje nova prilika za uštedu. Vjerujemo da ćemo na ovaj način dodatno obogatiti njihovo iskustvo kupovine, a istovremeno našim partnerima omogućiti snažniju promociju njihovih proizvoda.“, istakao je Darko Drežnjak, predsjednik Uprave naše kompanije.
Novi, sedmodnevni koncept kataloga donosi koristi za sve: kupcima fokusiraniju ponudu, uvijek usklađenu s onim što im je najvažnije, poslovnim partnerima bolje isticanje njihovih proizvoda uz manju konkurenciju unutar same ponude, a našoj kompaniji bržu prilagodbu tržištu, sezonskim trendovima i kupovnim navikama potrošača.
Prvi katalog u novom formatu bit će dostupan od 30. septembra u našim Konzum i Mercator prodajnim objektima, kao i online na korporativnim web stranicama.